(x)
  1. Marketinglépések (nyereséges növekedés és megújulás a 21. században)*

    Kotler, Philip (nemzetközimarketing-professzor) - Jain, Dipak C. (vállalkozástudomány- és marketingprofesszor) (szerző ) -Maesincee, Suvit (marketingprofeszor) (szerző ) -Dóczy Balázs (ford. ) - Budapest,Park,cop. 2003 - ISBN: 9635306318* Marketing KELLO.HU 3510 Ft - Tárolt lap
  2. A pr tündöklése, a reklám bukása*

    Ries, Al -Ries, Laura - Sándor Judit (ford.) - Budapest,Geomedia,2005 - ISBN: 9639508063* - 15853160* Geomédia szakkönyvek. Marketing és kommunikáció - Marketingkommunikáció ... mutatja be a marketingkommunikáció új irányzatait. A reklám ... KELLO.HU 3300 Ft - Tárolt lap
  3. Hatékony Marketingkommunikáció - Könyv*

    Daniel L. Yadin - Geomédia Kiadói Rt. - 2000 - ISBN: 9637910689* Szakkönyv / Kézikönyv marketingszakembereknek ... A kötet hasznos tanácsokkal látja el azokat a szakembereket, akik a marketingkommunikáció eszközeinek tudatos felhasználását akarják ... KONYVNET.HU 2280 Ft - Tárolt lap
  4. Hobbink volt a marketing?! (a magyar piackutatás és marketing úttörő műhelyei és személyiségei : vallomás és önvizsgálat)*

    Ungváriné Köcse Jolán (közgazdász, marketing szakértő) (1940-) - Budapest,Simon K.,2000 - ISBN: 9636406774* Marketing ... A szerző, szerkesztő vallomása szerint e munka a magyar marketing ... korán találkozott a marketing szemlélettel, s évtizedeken át változó ... KELLO.HU 2625 Ft - Tárolt lap
  5. Panem modern gazdasági ismeretek : Értékvezérelt marketing (a részvényesi értéket és a vállalati növekedést támogató marketingstratégiák)*

    Doyle, Peter (marketingoktató, -kutató és -tanácsadó) (1943-) - Bakucz Márta (ford. ) - Budapest,Panem,2002 - ISBN: 9635453183* - Panem modern gazdasági ismeretek - Marketing ... Peter Doyle, neves oktató és tanácsadó a marketing koncepció ... : az értékvezérelt marketing. A könyv vállalati felső vezetőknek ... KELLO.HU 4868 Ft - Tárolt lap
  6. Vállalkozó gyógyszerész : Marketingpirula recept nélkül*

    Borjádi Györgyi (marketinges, főszerkesztő) - Juhász Péter (marketinges) (szerző ) - Budapest,Galenus,2003 - ISBN: 9638633603* Vállalkozó gyógyszerész - Gyógyszerek, vény nélkül kapható - Marketing KELLO.HU 2620 Ft - Tárolt lap
  7. Business marketing (szervezetközi kapcsolatok menedzsmentje)*

    Ford, David (marketingprofesszor) (1944-) (közrem. ) -Németh Ádám (ford. ) - Budapest,KJK-Kerszöv,2003 - ISBN: 9632246969* Marketing, szervezeti KELLO.HU 4725 Ft - Tárolt lap
  8. Európai marketing*

    Jobber, David - Horváth Tünde (ford. ) -Pobozsnyi Edit (ford. ) -Veres Zoltán (1953-) (szerk. ) -Szántó Szilvia (közrem. ) - Budapest,KJK-Kerszöv,cop. 2002 - ISBN: 9632246624* marketing ... a marketingproblémákról, a legfontosabb marketingmódszerekről. Alapozó jellegű ... marketingszakember munkáját, hogy olyan kézikönyvet adjon az olvasók kezébe ... KELLO.HU 3563 Ft - Tárolt lap
  9. Marketingdöntések a fejlett gazdaságokban*

    Vasné Egri Magdolna - [Budapest],Aula,2005 - ISBN: 9639585610* marketing ... marketing feladatait és új marketingirányzatait tárgyalja a marketingdöntések meghozatalától az On-line marketingig. A fejlett gazdaságokban ... KELLO.HU 3071 Ft - Tárolt lap
  10. Marketing Pirula 2004/3. április (Marketingkommunikáció gyógyszeripari döntéshozóknak)*

    Borjádi Györgyi , Dr. Herményi Zsolt , Walter Béla - Marketingpirula Kft. - 2004 - Folyóiratok, újságok , Közgazdaságtan , Közgazdaságtan , Folyóiratok, közlemények ANTIKVARIUM.HU - Tárolt lap